Sep 6, 2012

Pembungkusan Apam

Sedihnya rasa hari ini..terpaksa melepaskan sesuatu yg paling Sitti sayang..tapi InsyahALLAH pas ni mesti Sitti akan dapat yang terbaik..

Tukar mood jap...Hari ni dapat makan FREE jamuan raya..hahahahha bab makan ni ko cepat jer yer tapi kurus gak..itu ayat kawan Sitti yang x puas  hati dengan Sitti hahahaha..


Hari ini Sitti nak ceta sikit sal pembungkusan apam.Sekarang ni telah menjadi trend berikan doorgift kepada tetamu yang datang..dulu zaman mama Sitti x da doorgift² ni cuma ada 'DUIT SALAM' jer..Zaman da semakin moden tu bab banyak benda yang diperbaharui & ditambah untuk menghargai tetamu yang datang..


Ada yang mahal..ada yang murah..ada yang besar..ada yang kecik & cumil..masing² mengikut budget pasangan..terpulang pada diri..pada Sitti penting dapat menghargai tetamu yang datang..




Apam LadyBird sebesar CupCake


Apam Ladybird yang ni memang nampak cumil sangat sebab nampak besar..menarik perhatian dengan warna & bentuknya yang gebu. Tersayang sayang lak nak makan kan..


Apam LadyBird (plastik budget)


Apam ni pun sebesar Cupcake tapi yang ni lak murah sikit berbanding dengan apam yang dalam kotak diatas..selalunya orang akan ambik yang ni sebab murah & senang nak dimasukan dalam paper beg or just bg macam tu jer.


LadyBird Terkurung hahahahaha...



Ni pula gak mhl berbanding dengan 2 apam diatas. Nampak mewah & cumil kan..jika ditambah dengan riben & bunga lagi nampak cantik & menawan..apam ladybird ni kecik sikit. Cup yang digunakan adalah cup yang digunakan untuk membuat 'Almond London'.


Ladybird transparent 



Apam yang ni cumil gak kan?..ni yang jelas nampak semuanya.harga kurang sikit berbanding dengan ladybird yang terkurung dia..







3 Sahabat ladybird dalam plastik



Apam yang ni kecik berbanding dengan apam yang kat atas sekali..tapi harga tetap sama cuma yang ni meriah sikit ada 3 ekor berbanding seekor kat atas tu..








Ni adalah apam yang paling budget antara yang budget..bukan bermakna jika apam budget Sitti akan buat sambil lewa or bg kosong jer..adakalanya kita tgk gak budget org yang menempah.mao yang cumil tapi berbalaoi dengan rasa & hiasan..jangan hanya nak glamour & mewah semata²..akhirnya terlebih budget..macam stacy cakap 'TERLEBIH SUDAH..'hahaha..






Sitti selalu berharap agar apam yang Sitti buat dapat mengembirakan hati orang, membuat org tersenyum & dapat mengerat tali persaudaran. Itu la yang Sitti Harapkan. Panjang pula Mak Sitti berceta yer hahahahaha..jom kita tgk harga lak..


Apam dalam kotak plastik - RM2.00
Apam dalam Plastik bunga - RM1.80
Apam dalam Kotak Kecik (2 ekor) - RM 2.50
Apam dalam Kotak plastik Transparent (2 ekor) - RM 1.50
Apam dalam plastik (3 ekor) - RM1.50
Apam Budget (2 ekor) - RM 1.30
Apam 10 biji - RM 3.80

* Semua harga diatas adalah untuk apam polkadot sahaja. Jika ingin apam ladybird maka harga bagi setiap diatas hendaklah ditambah RM0.10

* Pembelian melebihi 250 ke atas akan mendapat diskaun%

Janganla TAKUT bila tgk harga diatas..semua boleh dibawa berbincang..macam moto Blog ni  'mengikut kemampuan dan bajet poket anda, InsyahALLAH anda pasti tidak akan merasa rugi...'

Ingin melihat Lebih banyak lagi gambar?Bole ke FB Sitti untuk melihat pelbagai jenis produk yang di jual 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...