Oct 17, 2012

My Cute Apam

Assalamualaikum & salam tenghari semua..hari ni sitti agak penat sikit.banyak kerja perlu disiapkan.alhamdulillah cuaca hari ni pun ok sikit berbanding semalam.badan mula rasa panas je. hope x demam la.semalam sitti terkena air hujan time balik..sejuk je time tu..mmm teringat lak time kecik zaman sitti..time ujan je mesti sitti akan cari alasan tok mandi..nasibla mama faham akan anak²nya.tapi bila je terkena air ujan  sekarang ni terasa len macam jer..terasa pedih jer..zaman da berubah..begitu juga dengan bumi kita..

Pic yang sitti snap ini adalah antara apam yang sitti pernah buat.alhamdulillah diserahkan pada masa yang ditetapkan.apa yang penting menepati citarasa semua amin..so apa kata kita layan pic..

My lovely Apam Ladybird

3 Cute ladybird

my lovely apam












My lovely Apam Polkadot muah...









My lovely Apam mix






Ingin melihat lebih banyak lagi gambar?bole ke FB Sitti untuk melihat jenis produk yang dijual

klik  J&S Bakery

Hubungi Sitti 0198011149

6 comments:

  1. rajinnya dia buat, comei2 pulak tu...

    ReplyDelete
  2. tak de kerja tu bab merajinkan diri tu yati..makaC..

    ReplyDelete
  3. apam muka shin chan xde ke, ahaks

    ReplyDelete
  4. nti sitti try buat dl yek..klo jadi kompom bg kat mat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...